نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

LEXUS NX 200T- Fsport 2017

لکسوس nx 2017 گزارشی ازمفتاح رهنورد 

با به راه افتادن برند لکسوس روزگار برمرسدس تنگ آمد ، طراحی شگفت انگیزلکسوس با کابین صندلی راننده و هتل عقب و طراحی داشبورد فوق العاده و زیبا و مجلل یادآور کابین خلبان است .

لکسوس ان ایکس مفتاح رهنورد

طراحی داخلی لکسوس nx :

لکسوس ان ایکس مفتاح رهنورد

طراحی داخلی ویژه وچشم نواز و شگفت آور و جادار با موادی با کیفت بالا و راحت. 

صندلیهای nx جادار در2ردیف و پشتیبانی صندلی جلوی فوق العاده. 

صندلیهای عقب کمی بالاتر از صندلیهای جلو و دارای اثاثه ولوازم داخلی و تودوزی چرم. 

صندلی های قابل تنظیم استانداربه همراه مموری صندلی راننده و 2 گرمکن و 2سردکن صندلی میباشد. 

صندوق عقب لکسوس nx :

لکسوس ان ایکس مفتاح رهنورد

صندق عقب nx برقی، به ابعاد 17.7 و 54.6 فوت مکعب میباشد.

ایمنی لکسوس nx

 10 ایربگ ،دوربین 360 درجه ، سیستم کنترل آب هوایی اتوماتیک ،شیب سنج و فرمان تلسکوپی قابل تنظیم ،

ترمز دستی اتوماتیک به همراه کروز کنترل ،قدرت موتور مناسب و توربو و 4سیلندر،esp  ،

دکمه diff lock  ، سنسور پارک جلو و عقب، هشدار نزدیک شدن به مانع ،

هشدار خروج از لاین ،هشدار ترافیک. 

انتخاب 3 حالته رانندگی : ورزشی (sport) عادی (normal) اکو (eco)

اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات بیشتر nx

شارژ تلفن بی سیم ، تشخیص صدا ،کنترل از راه دور لمسی،

 سیستم صوتی مارک لوینسون ،بلوتوث، پورت USB  ،پورت AUX  

 

ترجمه : میرکاظمی گروه تبلیغات مفتاح رهنورد 

 

 

 



:: برچسب‌ها: LEXUS NX 200T- Fsport 2017 , مفتاح رهنورد , لکسوس 2017 , مشخصات لکسوس+عکس , تصویر+آپشن های لکسوس nx2017 ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

آپشنهای اپتیما jf 2017 

واردات مفتاح رهنورد

6 ایربگ -6 دنده اتوماتیک -4سیلندر -drive mode -مانیتور فابریک - 3گرمکن صندلی -2 سردکن صندلی - دوربین عقب - صندلیهای تمام چرم - صندلی برقی راننده - -esp - cruise control- آیینه های تاشوی برقی -آیینه های وسط الکترومیک -keyless-پارک جلو و عقب - سقف پاناروما- دکمه استارتر - شیب سنج - دکمه diff lock -کولر دیجیتال dual با قابلیت تنظیم دما - ریموت روی فرمان - بلوتوث usb- پورت aux

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir
#مفتاح_رهنورد #اپتیما_2017 #مشتریمداری_مفتاح_رهنورد #شماره_گذاری_خودرو #آپشنهای_اپتیماJF_2017 #کیا_اپتیماJF_2017



:: برچسب‌ها: قیمت قطعی مفتاح رهنورد , بیمه شخص ثالث مفتاح رهنورد , هزینه های فرعی مفتاح رهنورد , سبد کالای مفتاح رهنورد , دستور کار مفتاح رهنورد , اطمینان از مفتاح رهنورد , هلدینگ مفتاح رهنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

 

 

چرا نباید خودروی ساخت آمریکا وارد شود؟ / از تفسیر وزیر و مدیران دولتی تا استدلال رئیس انجمن صنفی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، واردات و شماره گذاری خودروهای ساخت آمریکا به یکی از موضوعات مهم صنعت خودرو کشور تبدیل شده و هر کس از مدیران دولتی و خصوصی گرفته تا کارشناسان این حوزه، در این مورد اظهار نظرهای متفاوتی داشتند که قاطبه آنها اعتقاد به لزوم جلوگیری از واردات خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا بودند.

در این بین شاید نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت که بعد از تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری پیش قدم جلوگیری از واردات خودروهای امریکایی شد بسیار حائز اهمیت باشد، ان هم حالا که جدای از واردات خودروهای آمریکایی، بحث خودروهای غیر آمریکایی که در آمریکا تولید می شوند بسیار داغ شده است.

نعمت زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مشکل خودروهای برند آسیایی و اروپایی که در آمریکا ساخته می شود، گفت: من در این مورد نمی توانم نظری بدهم! زیرا این نظر شخصی خواهد بود و فایده ای ندارد.

امیرحسین قناتی مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در مورد این خودروها با اعلام این مطلب که از نظر بنده چیزی به نام خودروی آمریکایی در کشور وجود ندارد، گفت: تعریف ما از خودروی آمریکایی این است که برند آن خودرو آمریکایی باشد و بر اساس این تعریف چنین خودرویی در کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ورود خودروهای آمریکایی به ایران ممنوع است یعنی باید روی آن خودرو برندی باشد که متعلق به ایالات متحده بوده و بر روی آن نوشته شده باشد ساخت کشور آمریکا، همچین موردی نداریم و مشکلات اخیر تنها به خاطر برداشت های شخصی رخ داده است.

قناتی در مورد برخی محصولات مانند خودروهای هوندا، تویوتا کمری هیبرید و ... که با مشکل شماره گذاری روبه رو شده است، گفت: تمام خودروسازان دنیا در نقاط مختلف جهان سایت تولید خودرو می زنند و در قوانین کشور ما هیچ حرفی از این زده نشده که محل تولید خودرو در سایت ثبت سفارش باید ذکر شود بلکه تنها برند نوشته می شود.

مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت تاکید کرد: چنانچه ضوابط تغییر کرده است به ما نیز اعلام کنند تا رعایت کنیم اما در حال حاضر برای منع ورود خودروهایی که برند غیر آمریکایی داشته اما در ایالات متحده تولید می شود قانونی وجود ندارد.

 

http://yon.ir/98n6

http://yon.ir/I0rA

 



:: برچسب‌ها: چرا نباید خودروی ساخت آمریکا وارد شود , خودروهای هوندا , تویوتا کمری هیبرید , خبرگزاری مفتاح رهنورد , رییس انجمن صنفی مفتاح رهنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

* مقایسه فنی هیوندای توسان ۲۰۱۶ با هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ و طراحی و ساختار بدنی  *

 

با اینکه توسان و سانتافه اسپرت تشابه زیادی از نظر ظاهری دارند,با این حال این دو مدل چند تفاوت کلیدی با هم دارند.به طور دقیق تر,سانتافه اسپرت مدل کشیده شده ی توسان با سایز بزرگتر و فاصله ی بین دو محور بیشتر می باشد.همچنین تفاوت هایی نیز در عقب دیده می شوند,به این صورت که طراحی چراغ عقب و طراحی چراغ درب عقب دو خودرو متفاوت می باشند.با این حال,به خاطر وجود تفاوت های ظاهری زیاد توسان و سانتافه اسپرت تشخیص این دو از هم در نگاه اول ممکن است برای برخی از خریداران مشکل باشد .

 مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر طراحی داخلی

سانتافه اسپرت و توسان همچنین دارای تفاوت های بزرگی در طراحی داخلی می باشند.واضح ترین تفاوت فضای داخل می باشد :

 سانتافه اسپرت فضای بیشتری دارد,مخصوصا در عقب و در قسمت بار.اما هر دو کراس اوور همچنین دارای طراحی های داشبورد متفاوت,طراحی قسمت مرکز کنترل متفاوت,مجموعه عقربه های متفاوت و تفاوت کمی در جنس به کار رفته در داخل خودرو می باشند ؛ با این حال به نظر ما در این زمینه توسان به خاطر کیفیت بهترش به خصوص در مدل های بالاتر برنده است نه سانتافه ی گران قیمت.پس در این قسمت ما توسان جدید را برنده اعلام می کنیم.

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر مکانیکی

توسان دارای دو موتور مختلف برای انتخاب است. مدل های ساده از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۱۶۴ اسب بخار نیرو استفاده می کنند که دارای نرخ مصرف سوخت ۱۰.۲۸ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۷.۶۳ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه می باشد.رانندگانی که قدرت بیشتر(و مصرف سوخت بهتر)می خواهند میتوانند موتور ۴ سیلندر توربوشارژ ۱.۶ لیتری با ۱۷۵ اسب بخار نیرو را انتخاب کنند که نرخ های مصرف سوخت را به ۹.۰۹ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۷.۱۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه در مدل Eco guise , یا ۹.۴۶ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۷.۸۸ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه برای مدل های محدود و اسپورت بهبود می بخشد.

سانتافه اسپرت نیز دو موتور ۴ سیلندر ارائه می کند,اما این موتور ها بزرگتر از موتورهای توسان می باشند که این به خاطر سایز بزرگتر مدل می باشد.مدل های سانتافه اسپرت ساده از موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری استفاده می کنند که ۱۹۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و دارای نرخ مصرف سوخت ۱۱.۸۲ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۸.۷۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه می باشد,در  عین حال رانندگانی که نیروی بیشتری می خواهند می توانند موتور ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتری با ۲۶۴ اسب بخار نیرو را انتخاب کنند که دارای مصرف سوخت بالای ۱۲.۴۵ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۸.۷۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه می باشد.

 

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر آپشن ها و تکنولوژی 

با کمال تعجب,این توسان کوچکتر و ارزان تر است که آپشن و تکنولوژی بیشتری ارائه می دهد نه سانتافه ی بزرگتر.این به این خاطر است که توسان طراحی جدیدتری دارد,چون در مقایسه با سانتافه اسپرت مدل ۲۰۱۴ طراحی جدیدتری دارد.مثال هایی از زمینه های تکنولوژی که توسان حریف خود یعنی سانتافه را شکست می دهد بیان می کنیم : تنها توسان است که سیستم هشدار خروج از لاین فعلی,هشدار برخورد از جلو,ترمز خودکار,چراغ های جلوی LED و چراغ های جلوی هوشمند را ارائه می کند.البته باید گفت که سانتافه هم یک دایناسور عتیقه نیست : سانتافه نیز دارای تکنولوژی های بالایی همچون صندلی های دارای تهویه,درب عقب برقی,چراغ های جلوی زنون,یک صفحه ی لمسی ۸ اینچی,هشدار برخورد از عقب و سیستم دید نقاط کور می باشد.البته فعلا,از نظر دارای بودن تعداد بیشتری وسایل آپشن و استاندارد توسان برنده ی بلا منازع است.

 

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر تجربه ی رانندگی

در جاده,سانتافه اسپرت جا دارتر و بزرگتر از توسان است.دسترسی به کنترل ها کمی کند تر است,اندازه ها کمی بزرگتر هستند و ویژگی های دینامیک سانتافه به طور کامل با آنچه در کراس اوور های کوچک هیوندای شاهد هستیم مطابقت ندارد.حرف آخر اینکه راننده و سرنشینان سانتافه اسپرت از فضای داخل کابین و قسمت بار بیشتری نسبت به آنهایی که توسان را انتخاب کرده اند برخوردارند و لذت می برند.

نظر ما : با وجود تجربه ی سواری بسیار مشابه این شاسی بلند ها,باید گفت توسان در جاده های شهری کمی راحت تر و بهتر از سانتافه اسپرت است.اما رانندگانی که می خواهند بیشترین لذت را از رانندگی ببرند بهتر است سانتافه اسپرت ۲T را انتخاب کنند که دارای موتور ۴ سیلندر توربوشارژ پر قدرت و ویژگی های دینامیک بیشتری نسبت به بقیه ی مدل های سانتافه می باشد.با تمام این وصف ها هنوز هم یک خودروی اسپرت محسوب نمی شود,اما اسپرت ترین شاسی بلند سایز متوسط در بازار به حساب می آید.استثانای اصلی سانتافه اسپرت ۲T می باشد که سریع تر است.این با عق جور در می آید,چون دارای موتور دارای نیروی ۲۶۴ اسب بخار می باشد – که این نیرو بسیار بیشتر از آنچه در همه ی مدل های توسان وجود دارد می باشد.سانتافه همچنین دارای چرخ های بزرگتری است که به نظر می آید کنترل خودرو را آسانتر می کنند.

 

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر  امنیت

 

توسان به خاطر طراحی جدیدش هنوز تست تصادف دولت را پشت سر نگذاشته است اما سانتافه اسپرت نمره ی کامل ۵ ستاره را از مدیریت امنیت ترافیک بزرگراه های ملی دولت فدرال کسب کرده است.در عین حال,توسان نمره ی عالی امنیت بالای را از موسسات بیمه ی غیر انتفاعی برای امنیت بزرگراه ها کسب کرده است – نمره ای که سانتافه به خاطر مشکل در نمره گیری از تست تصادف شاخ به شاخ نتوانست کسب کند.

مزایای امنیتی توسان از لحاظ آپشن و ویژگی ها ادامه می یابد که در این زمینه این کراس اوور کوچکتر دارای چندین مزیت نسبت به سانتافه اسپرت بزرگتر می باشد و عبارتند از هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز خودکار,هشدار خروج از لاین و چراغ های جلوی LED.در حالی که سانتافه اسپرت دارای تعداد کمتری از گجت های امنیتی آخرین مدل امروزی(از جمله هشدار برخورد از عقب و سیستم دید نقاط کور)می باشد که توسان همه ی این موارد را دارد.

نتیجه کلی از مقایسه دو خودروی  هیوندای توسان ۲۰۱۶ و  هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ 

هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ در موقعیت بسیار خاص و چشمگیری قرار دارد,موقعیت بین هیوندای توسان ۲۰۱۶ کوچکتر(و پیشرفته تر)و سانتافه ی بزرگتر که شامل سه ردیف صندلی می باشد.ما توسان را توصیه می کنیم مگر اینکه واقعا به فضای بیشتر سانتافه اسپرت نیاز داشته باشید : توسان دارای مصرف سوخت بهتر,نمرات تست تصادف بهتر,وسایل و آپشن های بیشتر  و تجربه ی سواری بهتری می باشد.و اگر واقعا به فضای بیشتر سانتافه اسپرت نیاز دارید,توصیه می کنیم به جای آن سانتافه فول سایز را انتخاب کنید که دارای سه ردیف صندلی بدون قیمت اضافه ی سانتافه اسپرت می باشد.



:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد , مقایسه فنی سانتافه 2016 , هیوندای سانتافه مقایسه فنی با توسان 2016 , مقایسه 2 خوردو توسان و سانتافه 2016 , سانتافه اسپئ ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

سیستم کی لس استارتر

 "سیستم کی لس استارتر "دارای ۲ عدد ریموت می باشد که پس از نصب سیستم ، برای استفاده از خودرو کافی است ریموت را همراه خود داشته باشید ( داخل جیب ، کیف ) ، هنگامیکه به یک متری خودرو برسید ، قفل دربها به صورت خودکار باز شده و بدون اینکه احتیاج به استفاده از ریموت باشد ، می توانید وارد خودرو شوید . پس از ورود به خودرو کافیست پای خود را روی پدال ترمز فشار داده و یکبار دکمه استارت را فشار دهید ، در این وضعیت خودرو استارت خورده و روشن می شود . پس از روشن شدن خودرو ، هنگامیکه برای دومین بار پدال ترمز را فشار دهید ، برای ایمنی بیشتر دربهای خودرو قفل می شوند . 

 "کی لس استارتر "

 هنگامیکه به مقصد رسیدید ، کافیست پدال ترمز را فشار داده و یکبار دکمه استارت را فشار دهید ، خودرو خاموش شده و قفل دربها باز می شوند ، در این حالت هنوز برق دی وی دی خودرو (ACC) وصل است ، هنگامیکه درب خودرو را باز نمایید برق دی وی دی خودرو به طور خودکار قطع شده و خاموش می شود . هنگامیکه از خودرو پیاده شده و دو متر از خودرو دور شوید قفل دربها بصورت خودکار قفل شده و دزدگیر سیستم فعال می گردد .

 "سیستم کی لس استارتر.کی لس استارترکی لس " در صورتیکه نخواهید دربها به صورت اتوماتیک باز و بسته شود ، کافیست دربها را توسط ریموت قفل نمایید ، در این صورت برای باز شدن دربها باید توسط ریموت دربها را باز نمایید و در این حالت مجددا سیستم در وضعیت اتوماتیک قرار می گیرد . روشن نمودن خودرو توسط ریموت : برای روشن نمودن خودرو توسط ریموت کافیست دکمه قفل را ۳ ثانیه نگه دارید تا لامپ ریموت به رنگ قرمز درآید ، سپس دکمه فانکشن را فشار می دهید ، خودرو استارت خورده ، روشن می شود . 

کی لس  " در صورتیکه خودرو به این صورت روشن شود ، و شخصی بدون ریموت (سرقت) درب خودرو را باز نماید ، دربهای خودرو مجددا قفل شده ، خودرو خاموش شده و دزدگیر فعال می شود

 درصورتیکه خودرو به این صورت روشن شود ، با یک بار فشار دادن دکمه قفل خودرو خاموش می شود . 

 درصورتیکه خودرو به این صورت روشن شود ، و تا ۲۵ دقیقه وارد خودرو نشوید ، خودرو به صورت خودکار خاموش خواهد شد .

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

 



:: برچسب‌ها: سیستم کی لس استارتر , مفتاح رهنورد , کی لیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

ادامه واردات خودروهای آمریکایی از جاده های خاکی "عزم راسخ مجلس برای برخورد با واردکنندگان "

با وجود تاکیدات و دستور موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی آمریکایی عده ای با دورزدن قانون خودروهای تولیدی آمریکارا وارد ایران کرده اند که مجلس در این راستا مصر است که مسئولان وزارت صنعت باید در این خصوص شفاف سازی کنند.

ادامه واردات خودروهای آمریکایی از جاده های خاکی /عزم راسخ مجلس برای برخورد با واردکنندگان

http://yon.ir/Dg2A
http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir
#مفتاح_رهنورد #واردات_خودروهای_امریکایی #مجلس #رئیس_انجمن#واردکنندگان_خودرو #واردات_غیرمجاز



:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد , رضایی , رئیس انجمن , واردات خودرو , خودرو تولید امریکا ممنوع ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

۱۰اشتباه بزرگ در استفاده از خودرو

به گزارش کارشناسان شرکت مفتاح رهنورد، اشتباهاتی که ممکن است در رانندگی ایجاد شود شاید در همان لحظه باعث بروز مشکلی نشود اما مطمئناً در دراز مدت عمر سیستم های مربوطه را کاهش داده و خساراتی را به خودرو وارد خواهد آورد و برای شما جز اتلاف وقت برای تعمیر خودرو و صرف هزینه چیز دیگری نخواهد داشت.

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

۱-نگه داشتن کلاچ در طول مدت زمان حرکت با خودرو:

نگه داشتن کلاچ در طول زمانی که با خودروی خود در حال رانندگی هستید باعث خرابی در قطعاتی مثل بلبرینگ کلاچ،دیسک و صفحه کلاچ خواهد شد.با این کار باری مضاعف را به سیستم تحمیل کرده و از طرف دیگر باعث کاهش یافتن عمر استاندارد قطعاتی مثل دیسک و صفحه کلاچ خواهد شد.

۲-نگه داشتن پدال ترمز در هنگام عبور از دست اندازها:

این تفکر که هنگام عبور از دست اندازها با ترمز سرعت خودرو را کم کنیم کاملا اشتباه بوده و صدماتی برای جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو به وجود خواهد آورد.بهترین روش برای عبور از دست اندازها کم کردن سرعت قبل از رسیدن به دست انداز و عبور از آن است.فشردن ترمز در این موقعیت باعث وارد آوردن فشاری مضاعف بر روی فنر و کمک فنر،جلوبندی و سیستم تعلیق خواهد شد.این کار باعث بالا رفتن تنش در قسمت های یاد شده می شود و در دراز مدت آسیب هایی جدی به کمک ها و اتصالاتی نظیر سیبک ها وارد می کند.

۳-معکوس کشیدن در سرعت های بالا:

به فرض با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی هستید که ناگهان دنده را از وضعیت ۴ به ۳ تعویض می کنید. این کار باعث بوجود آمدن تنش بسیار شدید در خط انتقال قدرت خواهد شد و احتمال خرد شدن دنده ها در این وضعیت فراوان است. این کار شاید با خودروهای اسپرت و مرغوب هیچ گونه ضرری برای خودرو نداشته باشد، اما مطمئناً برای خودروهای ضعیف تولید داخل خسارات شدیدی در پی خواهد داشت.

۴-گرم کردن خودرو به صورت درجا قبل از آغاز حرکت:

گرم کردن خودرو به صورت درجا کاریست اشتباه که از مضرات آن می توان به: افزایش مصرف سوخت، آلودگی هوا و بالا رفتن استهلاک قطعات خودرو اشاره کرد. بهترین کار برای گرم کردن صحیح خودرو حرکت با سرعت بسیار پایین است. زیرا در این صورت کل مسیر انتقال قدرت شامل: موتور، گیربکس و دیفرانسیل به صورت یکنواخت گرم خواهد شد و در صورت گرم کردن درجا تنها عنصری که گرم می شود موتور خودرو است.

۵-خنک کردن موتور خودرو پس ار استفاده های طولانی یا پرفشار:

عده ای از رانندگان بر این باورند که پس از یک استفاده پر فشار و طولانی مدت از خودرو باید چند دقیقه ای خودرو را به صورت درجا روشن گذاشت تا دمای موتور خودرو به حالت نرمال برسد. این کار دقیقا مثل گرم کردن خودرو به صورت درجا کاری است و اشتباه افزایش مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و بالا رفتن استهلاک قطعات خودرو را در پی خواهد داشت. ضمناً اکثر خودروهای جدید که مجهز به فن هستند عمل خنک کاری را به بهترین صورت انجام داده و در صورت لزوم پس از خاموشی موتور خودرو نیز با روشن ماندن، حرارت آن را پایین می آورد.

۶-نگه داشتن دور موتور خودرو در محدوده قرمز (Red Line):

وقتی عقربه دورسنج موتور در محدوده قرمز قرار می گیرد بیانگر این موضوع است که پیشرانه و دیگر اجزا در خودرو تحت بیشترین و بالاترین میزان تنش و فشار ممکن قرار گرفته است. معمولاً وقتی موتور دارای این میزان دور در دقیقه می شود، ۴ الی ۵ دقیقه دوام خواهد آورد و مطمئناً در صورت ادامه یافتن فشار، موتور خواهد سوخت.

۷-انجام حرکات نمایشی:

انجام حرکات نمایشی با خودروهای اسپرت و با کیفیت باعث بروز مشکلی نمی شود اما در خودروهای ساخت داخل که به مراتب ضعیف تر هستند، انجام این گونه حرکات باعث بوجود آمدن تنش فراوان در خط انتقال قدرت و به طبع آن خرابی در موتور، گیربکس و دیفرانسیل خواهد شد. حرکاتی مثل ته انداختن، دور درجا، دریفت کشیدن و تیک آف در خودروهای ضعیفی مثل ۴۰۵، پراید، آردی و پیکان باعث بوجود آمدن مشکل خواهد شد.

۸-استفاده از بنزین تا آخرین قطره موجود در باک:

همیشه به یاد داشته باشید که بنزینی که وارد باک خودروی شما می شود دارای رسوب و ذرات ریزی است که ورود آن ها به سیستم سوخت رسانی، انژکتورها و خود پمپ بنزین که وظیفه مکش سوخت از باک را بر عهده دارد باعث نارسایی و بوجود آمدن عیوبی در سیستم سوخت رسانی و موتوری خودروی شما و باعث گرفته شدن مجراهای فیلتر بنزین خواهد شد. عیب های یاد شده در بالا زمانی اتفاق می افتد که سوخت در باک به اتمام رسیده باشد و پمپ بنزین برای ارسال سوخت باید از آخرین قطرات موجود در باک برای تغذیه موتور استفاده کند. بهترین راه برای جلوگیری از این آسیب ها این است که همیشه در زمانی که مقدار بنزین موجو در باک خودروی شما رو به اتمام است اقدام به پر کردن باک خودرو کنید. با این کار رسوبات و ذرات ریزی که در انتهای باک ته نشین شده اند به سیستم سوخت رسانی شما راه پیدا نخواهند کرد.

۹-نگه داشتن کلاچ و ترمز در توقفات طولانی:

بسیاری از رانندگان عادت دارند که در هنگام توقفات طولانی مدت (مثل توقف پشت چراغ قرمز) پدال های کلاچ و ترمز را فشرده نگه می دارند. عده ای هم گیربکس را در وضعیت خلاص قرار داده و پدال ترمز را می فشارند. بهترین روش برای توقفات طولانی انتقال دسته دنده به حالت خلاص (در خودروهای مجهز به گیربکس اتومات دسته دنده را در حالت پارک  P قرار دهید) و کشیدن ترمزدستی است. فشردن پدال ترمز و کلاچ در توقفات طولانی باعث وارد آوردن فشاری مضاعف به مجموعه کلاچ خواهد شد. این کار هم چنین باعث وارد آمدن فشار زیاد به لنت های ترمز و افزایش حرارت در آن ها خواهد شد.

۱۰-گاز دادن قبل از روشن یا خاموش کردن خودرو:

این کار در خودروهای کاربراتوری در پاره ای از اوقات باید صورت گیرد تا سوخت وارد پیاله کاربراتور گردد و به این ترتیب در زمان روشن کردن خودرو راحت تر روشن می شود. اما این کار در خودروهای انژکتوری اشتباه است و باعث افزایش مصرف سوخت و آسیب رساندن به انژکتورها در دراز مدت می شود.

 

 



:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد , گیربکس , کلاچ , پارکp , پراید , صفح کلاچ , کاربراتور , پدال ترمز , گیربکس اتومات ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

دیباچه

معرفی شرکت

شرکت مفتاح رهنورد به شماره ثبت 2339 و کد مجوز اقتصادی 931203 وکارت بازاریابی شماره 14004189249 در زمینه واردات و فروش مستقیم خودروهای مجازخارجی فعالیت می نماید و با توجه به رعایت اصول مشتری مداری و سود متعادل و پایبندی به تعهدات قراردادی با مشتریان ، توانسته است در مدت فعالیت خود ضمن جذب مشتریان حقیقی و حقوقی و عقد قرارداد فی مابین ، خودروهای مشتریان با مطابق تعهدات قراردادی ، در تاریخ های مقرر تحویل دهد .

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

دیدگاه کلان مدیریت شرکت توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصول اساسی و همیشگی می باشد و دراین راستا چارچوب کلی اهداف کیفیتی شرکت به شرح ذیل است :

افزایش رضایت مشتریان و برآورده سازی انتظارات اصولی آنها و تلاش در جهت جلب وفاداری آنان بر اساس استاندارهای ISO10004وISO10002

فراهم کردن زمینه های لازم برای اهداف شرکت .

برقراری ارتباط موثر با گروه های برون سازمانی و درون سازمانی جهت برآورده نمودن نیازمندی های ذینفعان .

 

همچنین این شرکت خود را متعهد می داند که سطح عملکردهای کیفیتی خود را با استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندار  ISO9001 بصورت مدام بهبودداده و برحسن اجرای این سیستم نظارت مستمر داشته باشد. با توجه به اینکه تحقق این اهداف تنها با آگاهی،همدلی و همکاری همه همکاران در تمامی سطوح سازمانی امکان پذیراست. لذا این اهداف به همراه ارائه آموزش های لازم به پرسنل ابلاغ شده وازنظر تداوم ،تناسب،کیفیت و بهبود مستمر اثربخشی مورد پایش و بازنگری قرارمی گیرد .

موضوع فعالیت

خرید و فروش،صادرات و واردات انواع خودروهای سبک وسنگین ، فروش نقدی و اقساطی خودرو بصورت لیزینگ ،تآمین قطعات اصلی ویدکی مورد نیازصنایع خودروسازی ،صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی،گشایش اسناد اعتباری،ثبت سفارش و ترخیص کالا از گمرکات کشور، اخذ وام و تهسیلات از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری معتبر داخلی و خارجی ،اخذ ضمانتنامه های بانکی ،عقد قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان ها و مراکز دواتی و خصوصی ، شرکت در مناقصات و مزایدات و نمایشگاه های بین المللی و هرگونه فعالیت مجازی که مرتبط با موضوع فعالیت شرکت باشد .

شرح فعالیت شرکت

شرکت مفتاح رهنورد فعالیت اصلی خود را در زمینه واردات و فروش خودروهای مجازدر دفتر تهران آغاز نموده است وبا توجه به شناخت بازار و استفاده از نیروهای متخصص و تکنیک های بازاریابی توانسته است در مدت زمان اندکی جای خود را در میان واردکنندگان مطرح کشور تثبیت نماید .

از جمله امتیازات این شرکت در زمینه واردات و فروش خودرو را می توان به شرح ذیل برشمرد :

عقد قرارداد با قیمت قطعی و تمام شده وبدون افزایش نرخ تازمان تحویل خودرو

حاشیه سود کم در بازار رقابتی فروش خودرو

قراردادهای زمانی با بازه های 60،90،120 روزه با پیش پرداخت های چند دوره ای

اختلاف قیمت در قراردادهای زمانی با نرخ روز خودرو

تنوع محصولات ارائه شده از برندهای مطرحی چون کیا موتور،هیوندایی ، تویوتا ، بنز و بی ام و

پایبندی بر اصول مشتری مداری که یکی از الزامات اصلی مدیران شرکت می باشد

تیم فروش آموزش دیده و مجرب

رزومه موفق شرکت در تحویل های به موقع و حسن انجام تعهدات

انجام کلیه اقدامات لازم برای واردات در یک مجموعه از ثبت سفارش تا خروج از گمرک ، انتقال به مقصد ،صدور کاردکس ،شماره گذاری ، صدور کارت گارانتی و تحویل خودرو همه و همه در یک مجموعه و به نام شرکت مفتاح رهنورد

اقدامات شایسته مجموعه مفتاح رهنورد در گردآوری شرکت های واردکننده صاحب نام و دارای مجوزهای واردات در تشکلی به نام انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو با مجوز رسمی به شماره 7-3/2-585 مورخ 27/02/1394 از وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی و انتخاب مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد جناب آقای میثم رضایی به عنوان ریاست این انجمن برای مدت 3 سال از سوی اعضاء هیئت موسس انجمن و همچنین رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو منصوب گردید .

عمل به بخشنامه های اخیر دولت در راستای حمایت از مصرف کنندگان و عقد قرارداد با نمایندگی های رسمی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به خریداران این مجموعه و حرکت در مسیر صحیح واردات خودرو .

وجود فضای نمایشگاهی مناسب جهت بازدید خودروهای انتخابی از سوی مشتریان و لمس یک خرید لذت بخش .  

 



:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد , کاردکس , صادرات خوردو , نیروها ی متخصص , تامین قطعات اصلی خودرو , ضمانتنامه بانکی , مناقصات و مزایدات , اخذ وام , گمرک کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

هنگام خرید تایر از فروشنده چه بخواهیم ؟

عمر لاستیک

دوست دارید لاستیک اتومبیل شما چقدر عمر کند کارخانه‌های سازنده لاستیک‌های خود را تست می‌کنند و یک عمر متوسط (مثلا ۷۰۰۰۰ کیلومتر) برای آن ذکر می‌کنند البته این اعداد دقیق نیستند و بهتر است این اعداد را برای مارک‌های مختلف با هم مقایسه نکنید بلکه این عدد برای مقایسه لاستیک‌های ساخت یک کارخانه دقیق تر است. البته صاف شدن لاستیک به شرایط جاده و نحوه رانندگی شما هم بستگی دارد.

رانندگی در آب و هوای مرطوب

شاید در جایی که زندگی می‌کنید کمتر به برودت و طوفان برخورد کنید اگر در آب و هوای مرطوب رانندگی می‌کنید می‌توانید از لاستیک‌های مخصوص این آب و هوا استفاده کنید. اگر همه شرایط آب و هوایی و چهارفصل در محل زندگی شما وجود دارد می‌توانید از لاستیک‌های چهار فصل استفاده کنید.

اگر در آب و هوای سرد و برفی رانندگی می‌کنید استفاده از لاستیک  چهار فصل فقط حداقل‌ها را برای شما فراهم می‌کند بنابراین بهتر است از لاستیک‌های مخصوص آب و هوای سرد و برفی استفاده کنید.

سرعت رانندگی

حتی در بزرگراه‌ها حداکثر سرعت به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت محدود می‌شود بنابراین نیازی نیست لاستیکی بخرید که برای سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است بنابراین لاستیکی که برای حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است برای جاده‌ها بیش از کافی است. برای اطلاع بیشتر شما در جدول زیر درجه بندی سرعت لاستیک‌ها ذکر شده است.

سرعت نامی‌که در جدول زیر نشان داده شده است عبارتند ازحداکثر سرعتی که با ایمنی کامل با یک لاستیک می‌توان طی کرد. البته این سرعت برای شرایط عادی جاده است. مثلا لاستیکی که سرعت نامی‌آن با V مشخص می‌شود از نیاز یک اتومبیل جاده ای بسیار بیشتر است و اگر چنین لاستیکی خریداری کنید برای قابلیت‌هایی که هیچگاه از آن استفاده نخواهید کرد پول اضافه پرداخت کرده اید نکته دیگری که درباره سرعت نامی‌وجود دارد نرمی‌لاستیک است یعنی هر چه سرعت نامی‌بیشتر باشد لاستیک از جنس نرم تری ساخته شده است و به همین میزان خوردگی لاستیک هم بیشتر می‌شود یا به عبارت دیگر این لاستیک‌های گرانقیمت زودتر هم صاف می‌شوند.

Q=160 Km/h

S=180 Km/h

T=190 Km/h

U=200 Km/h

H=210 Km/h

V=240 Km/h

W=270 Km/h

Y=300 Km/h

 کیفیت رانندگی

شاید لاستیک‌های رده پایین تر مانند سری‌های ۴۰ و ۵۰ برای رانندگی روزانه مناسب برسند ولی در مقایسه با سری ۶۰ و ۵۵ دست اندازه‌های جاده را کمتر جذب می‌کنند و خشک تر هستند. و به عنوان یک قانون کلی لاستیک‌های رده پایین تنش‌های بیشتری را به چرخ منتقل می‌کنند. و رینگ و سیستم تعلیق بیشتر در معرض صدمه دیدن است البته این لاستیک‌ها دیواره محکم تری دارند و برای رانندگی در شرایط مسابقه ای بهتر هستند ولی احساس نرمی‌کمتر به راننده دست می‌دهد. خوب باز هم بسته به نوع و شرایط رانندگی باید به یک مصالحه بین راحتی، نرمی‌و پایداری بیشتر انجام گیرد تا انتخاب صحیح صورت گیرد.

سر و صدا

بعضی از آج‌ها طوری طراحی شده اند که سر و صدای بیشتری دارند و مارک‌های مختلف و آج‌های مختلف سر و صدای خاص خود را دارند. و اگر بیشتر در شهر و یا سرعت پایین رانندگی می‌کنید این صدا آنقدر برایتان مهم نخواهد بود. اما اگر در اتوبان‌ها رانندگی می‌کنید و بخصوص اگر اتومبیل‌های دو دیفرانسیل سوار می‌شوید این سر و صدا احتمالا سوهان روح شما خواهد بود. و یک فروشنده خوب می‌تواند به شما بگوید که کدام تایرها کم سر و صداتر است.

رینگ

خوب تا اینجا درباره تایرها و اصول انتخاب آنها صحبت کردیم ولی مردم رینگ خودروی خود را بیشتر برای زیبایی عوض می‌کنند پیشنهاد من به شما این است که از رینگ با قطر بیشتر و لاستیک‌های دیواره کوتاه استفاده کنید به این ترتیب هم ظاهر خودرو زیباتر شده هم عملکرد آن سرپیچ‌ها بهتر می‌شود و هم دقت کیلومتر شمار و سرعت سنج خودروی شما خیلی تفاوت نخواهد شد

گذشته از استفاده از رینگ‌های با سایز بزرگتر تعویض رینگ اتومبیل با رینگی که از آلیاژ مرغوب و سبک وزن ساخته شده است فاکتور مهمی‌در بهبود عملکرد سیستم تعیلق است. رینگ‌ها قسمتی از تجهیزات خارج از سیستم تعلیق هستند در صورتیکه از آنها استفاده کنید وزن انها را کم کرده اید بنابراین عملکرد سیستم تعلیق در دست اندازه‌ها بهبود می‌یابد و همچنین عملکرد اتومبیل در سر پیچ‌ها بهبود می‌یابد. و ترمزها هم عملکرد بهتری خواهند داشت این برتری را با رانندگی در جاده‌های پر پیچ کوهستانی بهتر می‌توان درک کرد.

گذشته از این رینگ‌هایی که به خوبی طراحی شده باشند با چرخش خود هوا را به سمت ترمزها می‌مکند و ترمزها را خنک کاری می‌کنند. البته این سبک سازی تاثیر کمی‌هم در کاهش مصرف سوخت دارد.

خوب در پایان باید بگویم با توجه به بودجه خود الویت‌ها را در نظر بگیرید با آنچه آموختید می‌دانید برای چه چیزی باید پول بپردازید و برای لاستیکی که به قابلیت‌های آن احتیاج پیدا نخواهید کرد پول اضافه خرج نکنید. ولی از لاستیک‌های خوب استفاده کنید چون آنها هستند که شما را روی جاده نگه داشته اند.

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

#لاستیک #مفتاح_رهنورد #رینگ #تایر #ترمز #عمرلاستیک  #مصرف_سوخت

 



:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد , لاستیک , لاتیر , خرید تایر , قیمت لاستیک , عمر لاستیک , رینگ , لاستیک اتومبیل , لاستیک مرغوب ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

یکی از برندهای وارداتی شرکت مفتاح رهنورد ، تویوتا میباشد.


اعتبار این برند در دوام و قابلیت اطمینان را یدک می کشد، اما تویوتا نیز مانند سایر خودروسازان جهانی به دلیل سخت گیری در قوانین محیط زیست، ناچار به استفاده از موتورهای کم حجم توربو شده است
.

از این رو شاید نسل تازه خودروهای لکسوس و تویوتا نتوانند مانند مدل های قدیمی خود قابل اعتماد و تخریب ناشدنی ظاهر شوند، بنابراین در انتخاب این مدل ها باید فارغ از نگاه کلاسیک به دوام محصولات تویوتا، به مسائل دیگری نیز توجه کرد که متاسفانه NX در این زمینه ها چندان بهتر از سایر رقبا عمل نمی کند و از طرف دیگر به دلیل عرضه گسترده به بازار داخل کشور در ماه های اولیه دچار حباب قیمتی شده و حالا با افت قیمت مواجه است.

شرکت مفتاح رهنورد به عنوان یکی از مطرح ترین واردکنندگان خودرو نقاط مثبت این خودرو را طراحی خارجی چشمگیر و مدرن، کابین لوکس، نرم و بی صدا در ترافیک بر می شمارد .

وشرکت مفتاح رهنورد : سواری نسبتا خشک، پیشرانه هیبریدی بی روح و ملال‌آور، مصرف سوخت نسبتا بالا و کاهش میزان دوام پیشرانه توربو در مقایسه با پیشرانه های قدیمی و مشهور تویوتا با عمر بسیار زیاد وحساسیت به کیفیت بنزین و روغن را جزنقاط ضعف این خودرو میداند .

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir



:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد , تویوتا لکسوس nx , نقاط مثبت لکسوس nx , مصرف سوخت لکسوس , موتور کم حجم , قوانین محیط زیست , رقبا خودرویی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

 SantaFe New Face 2017 

به روز رسانی سانتافه نیو فیس 2017 

فیس لیفت سانتافه : 
تغییرات ظریف در جلو پنجره مشبک 
چراغهای LED نورتاب 
مجموعه کاسه چراغهای جلو و عقب جدید 
اگزوزهای 2تایی 
مجموعه چراغهای جدید و تزئینات بدنه 

درون کابین :
سیستم سرگرمی 
نمایشگر 5اینچی در مدل پایه 7 تا 8 اینچی (مانیتور فابریک) همراه با سیستم اندروید -مجموعه اتصال پیشرفته -یک سیستم پیشرفته اینفینیتی با صدای فراگیر 

لیست : 
دوربین عقب 
سیستم خودکارروشنایی چراغها 
ورود بدون کلید (کلیس )
آینه های الکتریکی با گرمکن و نشانگر نقطه کور 
دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان 
کروز کنترل بلوتوث

هیوندای همچنین در آپشن بلولینک خود ویژگیهای ایمنی و تشخیص پیشرفته ای نظیر:
دوربین چندگانه 
استارت از راه دور (انجین استارت )
راه اندازی سیستم تهویه از راه دور 
بازیابی خودرو سرقت شده 
قفل و باز کردن آن از راه دور و از طریق گوشی همراه راارائه میدهد 

در بخش ایمنی باید به :
سیستم پیشرفته کروز کنترل هوشمند
اخطار خروج از لاین جاده 
ترمز اضطراری خودکار همراه با تشخیص عابر پیاده 
ترمز پارک الکتریکی 
و مجموعه چراغهای انطباقی بعلاوه نور بالای خودکار 

یکی دیگر از ویژگیهای سانتافه جدید :
امکان انتخاب حالت رانندگی در سه تنظیم اسپرت SPORT ،اقتصادی ECO ، عادی NORMAL درایو مد DRIVE MODE)
سانتافه همچنان در طیف وسیعی از پیشرانه ها با امکان انتقال نیرو به محور جلو یا 2 دیفرانسیل ( دفلاک DIFF LOCK )

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

#مفتاح_رهنورد #سانتافه_نیو_فیس2017 #انجین_استارت #بروزرسانی_سانتافه2017 #LED 



:: برچسب‌ها: مفتاح رهنورد ،سانتافه نیو فیس 2107 ،به روزرسانی سانتافه 2017 ،نمایشگر5اینچی ،سیستم صوتی اینفینیتی ،کیلس،led ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا میرکاظمی

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی وارد‌کنندگان خودرو،با اشاره به انتشار خبری در هفته ی اخیر مبنی بر واردات خودروهای تولید آمریکا به کشور گفت: واردات خودروهای آمریکایی خط قرمز ما بوده و ممنوع است.
yon.ir/u9zW
http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir
#واردادات_خودروهای_آمریکایی #رییس_انچمن_صنفی_واردکنندکان_خودرو#کمیسیون_تخصصی_مجلس_اسلامی #خودرو_تولید_آمریکا#خبرگزاری_خانه_ملت 



:: برچسب‌ها: خودرو آمریکایی , خبر ویزه , رد خبر , رییس صنف وارد کنندگان , مغایر قانون کشور , خبرگزاری , خانه ملت , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()